Merhaba güzel anneler sizlere birşey danışmak istiyorum bebeğim yedi aylık oldu ve yatakta birlikte uyuyoz bir tane park yatak edindim ve bebeğimi onda yatırmaya başladım ama gel gelelim hep olumsuz sonuçlandı bu konuda bir fikir bir tecrübe gerekiyor yardım edebilirseniz çok memnun olurum 🙏