Şimdi şöyle ben başından beri kızımı hep Koltukta yatırdım birlikte yatık yatak odası tam ısınmıyorum diye. Ve 5 aydır eşimle nerdeyse ayrı uyuyruz cünkü kızım ne beşiğinde uyuyor nede biizm yatak odamızda ki yatagımızdw ne yapcam ben? Ya misafır var şuan biz yine salonda mecbur uyuyoruz malsef yıne başka odada uyutamadım. Sizce ne yapmalıyım nasıl alıstırım besıgın yada başka odaya