Ben oğlum 3 aylıkken gitmiştik ama bizimki evdi havuzun ayarını ılık yapmıştık gaz sancılarına çok iyi gelmişti. Sonra 15 aylıkken tekrar gittik o daha eğlenceli geçti. Yakın vakitte tekrar gitmek istiyodum ama oteller kapalı pandemiden dolayi gidemedik