TospikOglusum Philips Marathon bakır rengi olanı kullanıyorum, anneme de kırmızısını almıştım ikimiz de çekim gücünden ve diğer özelliklerinden memnunuz ama bana artık bu tarz makineler çok yer kaplıyor gibi geliyor. Şarjlı, dikey ve toz torbasız modellere bakın derim. Zamanında fazla diyerek elden çıkardığıma çok pişmanım, bilsem büyük makinemi verir onu tutardım🤷🏻♀️