Leylaai Meme reddini aşamadım makine beni mahvediyor göğüs ucum çok yanıyor kan topluyor 😢😢 ne yapabilirim 😢
Candeqer23 Leylaai bende Lansinoh çift başlıklı makinesini kullanıyorum dönem dönem benimde göğsümde acıma oluyor sağımdan önce göğüs ucunuza krem sürün göğüs ucu kremi o rahatlatıp sağımı kolaylaştırıyor . Sağımdan sonrada sürün ben son kademede hızlı sağsın diye kullanıyorum hatta.
Agustosbocegi Leylaai benimkini de mosmor yapmıştı dokunamıyodum bile wee babynin manüel olanına geçtim tam boşaltmıyodu ama acıtmıyodu da 🙈
Leylaai Eri 3 aylık başta sütümü sağmak için arada yapıyordum şimdi son bi aydır 3 saatte bi yapıyorum çok nadir uykuluyken bazen alıyor 😢
Leylaai Eri sonra düzeldi mi elleyemiyorum ucu kıp kırmızı etrafı kahverengi yerleri tahriş oldu deri yüzüldü kanıyor
Eri Leylaai ahh çok zor gerçekten çok iyi anlıyorum sizi aynı sorunu yaşadım 4 ay 20 günlük artık tamamen almıyor bende sağıyorum+mama veriyorum göğsünüz alışması gerekecek bu süreç böyle geçer
Leylaai Candeqer23 bende kolay olsun diye sona getirmiştim şimdi onun bi tık altı meme ucunu içine öyle vakumluyor ki kahverengi kısmı komple içine çekiyor
Candeqer23 Leylaai zaten meme ucunu orantısız çekerse şişiriyor dengeli bir şekilde oturdun başka başlık varsa bir beden büyük var onu takın da deneyin göğüs şekliniz fiziksel özelliğiniz etkilidir. Hassastır teniniz.
Agustosbocegi Leylaai bebeğin emmiyo mu dibini hep bebeğin çeksin hem sütün artar hem yağlı doyurucu sütün tadına varır bu ararda sütün artması içir kurudut dene günde 5_6 tane fazlada tüketme mastit yapıyo 🤦♀️🤦♀️
ataninannesii Leylaai biz de meme reddi yasıyoruz aylardir lansinohla sağıyorum. ama baslarda devamli lansinohun göğüs ucu kremini kullandim ve dusuk modlarda sagdim. artik en yuksek modda sağıyorum hem de krem kullanmıyorum. alismasi zaman aliyor yani ama sonra hiç sıkıntı kalmıyor
ataninannesii Leylaai hayir sagimdan once degil sonra falan ara ara surdum. o gogus ucunu yumuşatıyor yata olmuyor.dogal oldugu icin silmenize gerek yok, silmeden bebek emzirebiliyorsunuz deniliyor ama ben sagmadan sildim yine de.