Yani anne olarak az çok bebeklerimiz için kararlar veriyoruz vermek zorundada kalıyoruz bazen ama bende çok heves ediyorum ama kızım kulaklarına çok elliyor çekiyor doktorumuzda yutar çeker takılır erteleyebiliriz biraz bence dedi ben büyüyünceye kadar sabredemem de belki biraz anlayacak yaşa gelsin beraber deldirirz ya bende 2.3 ye deldirirm belki al sana miss gibi anne kız anısı işte 😂 yani o karar versin diyemiycem zaten şuan 13 aylık ama o bile erken bence bu pandemide delmeyebilirler diye düşünüyorum ben küpe takmayı çok severim küpesiz asla gezmem yani onunda delik olsun isterse sevmezse taktırmaz küpe . Ama sizin bebeğiniz için gerçekten erken yani daha