Merismeryem Bebegm 2 aylk olacak 3 gun sonra dogdndan beri aglarken bi sure sonra morarp dudak cevresi siyahlasiyo yari baygın oluyo napcam sasrdm doktora gotrdk bisisi yokms az once emerken sut bogaznda kaldi gibi oldu kucagmda bebegm ölüyo sandm simsiyah oldu nefes alamadi 3 dk cirpindi yavrm sanki yardm ister gibi zor kendine geldi benm.gibi olan var mi cok korkuyrm bebegime bisi olacak diye naparm ben ona bisi olursa 😢😢😢k bakmayin uzun oldu
alikonunannesi Merismeryem benimde öyle 21 günlük. Karnımdayken kalbinde parlaklık vardı. Doktor ondardır dedi. Kardiyolojiye götürdüm baktı bi sorun yok dedi. Nefes almasını bilmiyo o yüzdendir dedi. İnşallah geçer bekliyoruz
Yelizsa Merismeryem benim bebeğimde bu durumdaydı ciddi gaz sorunu var dediler ilaç kullanıyoruz birde kalp baktırın muhakkak
elifefe Merismeryem öyle nefessiz kaldığında yüzüne burnuna doğru üfle öyle yapınca nefes almaya başlıyor, bizimde başımıza çok geldi birden mosmor oluyordu gazdan dolayı, ağlarken nefessiz kalıyordu o şekilde yapınca nefes almaya devam ediyor ağlasa da
ayazlianne Merismeryem üfürümü olabilir çocuk doktoruna söyleyin bence. Çünkü anlattıklarınız genelde üfürüm olanlarda oluyor.
Ezgiasya Once sakın ol cok zor benimde bebegım bir kere bogukacak gıbı oldu ama sabret gececek boyle boyle buyuyecek ler Allah yardım etsin
Merismeryem Kardiyolojye gotrdm kalbnde bi sorun yok cok zor bi durum artk morarmasn aglamasn diye yanndan ayrlamyrm hic