turunculuanne zeynepzeze 2 gün önce dana antrikot pişirdim çok güzel oldu. Bu kadar iyi olacağını düşünmüyordum. Tavuk köfte hep yapıyordum ama etten korkutordum kuru sert olur mu diye ama baya iyi oldu. Eşim de çok beğendi. Tavsiye ederim
Lidya-t Ben yeni aldım çok güzel pişirdi. İçi sulu kaldı sert olmadı.Eşim çok beğendi normalde etlere hep bir laf ederdi
Mom9 Ata0905 sıcakken sudan geçirip bekletiyorum yemek bitene kadar sonra ovalıyorum tabi biraz temizliği zor 😅
Mom9 zeynepzeze onda hep eşim pişiriyor ben pek anlamıyorum ama antrikot, lokum, pirzola yapar yaparsa. Geç ısınıyor geç soğuyo yapısı gereği. Yüksek ateşte piştiği için suyunu salmadan pişiyo o yüzden daha lezzetli oluyo diğer tavalara göre
turunculuanne zeynepzeze tabi biraz koku oluyor ama mutfağın kapısını örtüp aspiratör ve varsa mutfak camı veya balkon kapısı vs açınca sorun olmuyor bence
zeynepzeze nikimikedi7 Çok sevindim,benim internette baktığım çoğu tarifte sonrasında fırınlama var. Siz nasıl yapıyorsunuz acaba? Yıldönümümüz varda bende güzel ve lezzetli bir şey yapmak istiyorum o yüzden soruyorum 😊
Egeliii Lidya-t döküm tavalar bu şekilde temizlenmez yapısı gözenekli olduğu için içine hapseder döktüğünüz ürünü, hafif su koyup ısıtıp limonla ya da sabun ile temizleme yapmalısınız . Zehirlenebilirsiniz
zeynepzeze Hizlivebebeli Peki eve koku yayılıyor mu? Birde tariflerin çoğunda fırınlama var siz nasıl yapıyorsunuz acaba?
Portakal zeynepzeze benim eşim antrikot alıyor önce onu zeytinyağli sarımsaklı sosta dinlendiriyor ardından döküm tavayı baya bir isitiyor etlerin her bir yüzünü 3 er dakika pişiriyor çok pişmiş seviyoruz biz öyle ideal oluyor. Davetlerde yapar herkes çok begenir
nikimikedi7 zeynepzeze Ben fırınlamıyorum. Etten tavuğa her şeyi yapıyoruz ızgara istediğimiz zaman. Çok güzel ve lezzetli pişiyor. Normal tavaya göre gerçekten çok farkediyor.
Hizlivebebeli zeynepzeze neyi fırınlama var ? Hayır eve yayılmıyor aspiratörüde actım mı hiç yayılmıyor