Oğlum 3 yaşında.Kasım ayında kreşe başladı bazı psikolojik sebeplerden dolayı.Her şeyi o kadar düzene girdi ki normalde gece 12’den önce yatmayan çocuk akşam saat 9 da sızıp kalıyordu.Ama şu son 2-3 haftadır yeniden uykularında sarkma olmaya başladı.Yani sabahın 7 buçuğunda kalkıyor.Okulda onca aktivite,hatta güzel havalarda bahçeye çıkıp da oynuyorlar.Yoruluyor da biliyorum.İlk günler 15 dk da hemen uyuyan çocuk şu an 2 saat oldu uyumuyor delireceğim 🤯🤦🏽♀️ Biliyorum uykusu var ama yok inat edip uyumuyor.Yani bir zaman sonra bünyesi mi alıştı ne oldu anlamadım…Nedir bu böyle??