Deletedmom5151 aptamil mama kullanıyoruz kuvezde kalmıştı mama verdiler sütüm de emiyor ama doymuyor çocuğum mama veriyoruz fazlamı veriyorum 2 saatte falan bazen daha az sürede veriyorum sarılığı olduğu için ama kabız mi anlamadım bugün bi kez kaka yaptı o kadar ıkınıyor ama yok aptamil kullanıyoruz orda sıvı olanı kullanıyordu hazır şekilde biz burda toz olanını aldık ben yapıp veriyorum sıkıntı ne anlamadım nasıl yapacam ben bi türlü doyma olayını anlamadım maşallah sürekli istiyor
Minelsumm Deletedmom5151 canım büyük ihtimal gazi var bebeğinin oyüzden ıkınıyor ve sürekli emmek istiyor her meme yada mama verdikten sonra gazını mutlaka çıkar
Deletedmom5151 Minelsumm çıkarıyorum hemen kaldırıp omzumda sivazliyorum gegiriyor güzel yatırıyorum geri kabız gibide değildi sabah ki kakası normal kakaydi