Hayırlı akşamlar inşallah. Oğlum da bunun belirtilerini yavaş yavaş almaya başladım. Bugün altına yapmıştı temizledim biraz hava alsın diye açık bıraktım benim de işim vardı babasıyla oynuyordu. Sonra çiş deyip koltuğun köşesine çökmüş eşimde orası olmaz gel tuvalete yapalım demiş ve yapmış bende çok şaşırdım hiç beklemiyordum çünkü. Bir de eşim klozete değil normal tuvalete yaptırmış. Şimdi 2 sorum olacak. Sizce normal tuvaletle mi devam etmeli yoksa klozete mi alıştırmalı? Bir de bana sadece gece nasıl yapmalıyım bunu anlatır mısınız? Gündüz bir şekilde hallederim ama gece çiş konusunu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Bezlemek yada bezlemeden direkt yatırmak?