Merhaba hanımlar. Biz ek gıdaya başladık ilk önce buharda havuç verdim. Çatalla ezip verdim. Ama asla yemedi ne kadar versem geri çıkardı. Püreye alışmasın diye okudum her yerde. Sonra sulu bir şekilde kabak verdim onu zorla yedi. Bu gün yoğurt yedi suluydu yine çok sevdi daha da fazla istedi. Sormak istediğim sizce püre mi yapmalıyım pütürlü devam mı etmeliyiz? Havucu çünkü olduğu gibi kakasından çıkarmıştı yediği şekilde. Normal mi bu? Yani sulu mu vermem gerekiyor nasıl vermeliyim fikir verir misiniz