Aybars16 😁 benim kızımda öyle, o yüzden anca babası salladığında uyuyor o hızlı salladığı için. Şuan 6 buçuk aylık mesela kızım, uykuları daha da uzadı ama şuan tam bir düzenimiz yok oluşturmaya çalışıyor o kendi düzenini. 2 ay boyunca gece 1 olmadan uykuya dalmazdı öyle alışmıştı, şimdi erkene çekmeye başladı saatleri şükür, bebekler kendi düzenini oturtuyor zamanla merak etme geçicek 🙏 daha az uyanmaya başlayacak ve düzenli uyku saatleri olacak, şuan atak döneminin de etkisi altındadır muhtemelen o yüzden zorlanıyordur. Bu süreç bizim için olduğu kadar onlar için de zor, azcık daha sabır, gerçekten geçiyor biz birşey yapmaya kalmadan🙏