Arkadaşlar merhaba, ben 2ay6gün önce normal doğum yaptım lohusa kanamam bittikten hemen sonra adet oldum yaklaşık 10-15 gün sürdü daha sonra bitti, yani ben öyle sanıyordum bugün bitişinin 10.günü ve hafif kahverengiye yakın bir kanamam oldu tekrar’dan sizce bu normal mi daha önce böyle bir şey yaşayan var mı aranızda? Ne zaman düzene girer tam olarak🤦🏼♀️