Merhaba anneler,
Bugün buraya defalarca yazmak istedim ancak şimdi fırsat bulabildim. Dört aylık bebeğim var. Gece uykusu düzene girdi sayılır, en azından eskisi kadar kötü değil. Ama gündüz de uyuması gerekli. Pusetinde evin içinde gezerek uyuyor. Daldıgı zaman yerine yatırıyorum ama on dk sonra hemen uyanıyor sebebini bulamıyorum.Gazı olmuyor, ortamda ses de yok, aşırı sıcak veya soğuk değil. Pusette durursa sorun yok yatırınca durum bu. Pusette bırakmak istemiyorum beline zarar diye. Bunu yaşayan var mı acaba ? 😳