Bebeğim 2 ay 2 gunluk. 2 ay asısı oldu 3 tane dun. Bırı verem asısı. Gec anne suty sarılıgı gecrdık bıgun boyunca bıberonla mama verdım. Tamam ondn sonra da bazen aksam memem yumusakken almak ıstemıyordu. Tazyıklı sutum bı de. Ama dun asıdan berı hıc emmek ıstemıo. Cok zorla verıorm. Dun bıberon vermemek ıcın dırendım ama kıpkırmızı oldu. Aglamaktan nefesı kesıldı bende bıberonla verdım. Acaba 2 ay da meme reddı mı yasanıyor yoksa asının etkısı mi