Mamyyy bizde iki aylığız annem sagolsun bana yardımcı oldu arada tutturmaya çalıştı hep geri attı ben veriyorum sakız gibi çiğnemeye çalışıyor bibs denedim alamadı wee denedim almadı markası neydi hatırlamıyorum basit bir emzik Onuda almadı en son Philips avent aldım cok övülüyor malum inancim yoktu tutacağına ama tuttu yani ilk seferde tabini tutmuyor ama dudaklarına deydirin kendisi biraz oynuyor sonra emiyor bazen uyuturken ben ittiriyorum memeye bir iki vuruyor gibi yapıyorum emiyor tabiki sadece uykuya dalması icin yapıyorum normal kendisi daldığında vermiyorum zorlandığı zaman veriyorum