Eylulum5 valla canım oturtmaya çalışıyorduk dizlerini inatla kırmıyordu ayakta durmak istiyor babası gel gel dedi 3 adım attı her günde artık antrenman yaptırıyorum koltuklardan destek alıp baya ayakta duruyor doktorumuz bu durumun anatomik yapısının iyi olmasından kaynaklandığını söylemişti. Dediğim gibi canım her bebek çok ama çok farklı