Meltem35 Benim oğlum antibiyotik kullanımından dolayo çok ama çok kötü pişik oldu her altını değiştirdiğimde ciğerim sökülüyordu o poposunu görünce resmen paramparça olmuştu,en son instagramda takip ettiğim hekimanne diye bi bloger var o bi ülser şurubu paylaşmıştı onu denedim hemen iki kullanımda geçti mucize gibi bişey resmen,ben kullanımını anlatayım size belki denersiniz
“Antepsin”diye bi ülser ilacı var onu eczaneden alın reçetesiz satılıyor 20 ile 30 lira arası bişey tam hatırlamıyorum,neyse onu pamuğa dökün poposuna sürün ve kurumasını bekleyin zaten hemen kuruyor sonra kullandığınız pişik kremini üstüne sürün bezini bağlayın.Ben iki defa uyguladım hemen iyileştirdi,bu arada sakın şurubu bebeğe içirmeyin,bide eğer normal pişikse kullanmayın ama kötü olmuşsa kullanabilirsiniz 🌸