Aybikesuna sevval_5481 uf çok kötü birşey gerçekten benim tam 3 ay sürdü zaten bebeğim 5 aylık daha 2 aydır düzene girdi geri yani sezeryan acısınından daha kötü şu kabızlık mahvediyor insanı hep bir rahatsızsın hiçbirşey fayda etmedi bana neler yaptım sonra kendiliğinden düzene girdi
Miniknur Kan hapı da içmiyorum ama benim 3 ay bitti hala öyle. Normalde ne yesem etkilenirdim şimdi bana mısın demiyor:/ tek çare geceden sıcak suya 4 tane günkurusu koyuyorum sabah yiyorum suyunu içiyorum. Biraz iyi geldi
Muverrih sevval_5481 İlginç bende anında etkisini gösterdi. Bütün ilaçlar öyle gerekmediğinde kullanmamak gerek bağırsak tembelliği yapar. Benim durumum kötüydü 4 tane içtim şükür rahatlattı. Eczanede öyle dediler zaten
sevval_5481 KuzeyEfe gerçekten zor ya nr yapıcaz bilmiyorum doktor kefir iç dedi yulaf yr dedi posalı şeyler yr dedi
sevval_5481 Muverrih bilmiyorum ya var bende doktor kullanma bağırsak tembelliği yapar çok kullanırsan dedi eski haline döndü mü