Gr2727 Kızlar 1 aylık bebegım var 3 gun oldu mamaya basladık gunde 3 kez verıyorum benıde emiyor mama olarak bebelac aldık kızım 3 gundur kakasını yapmıyor .
Eymenbebeks Gr2727 merhaba canım. Bizde Bebelac kullanıyorduk. Maalesef bizide kabız yaptı . 1 ay kabızlık devam etti yavrum resmen çatlıyordu. Daha sonra mamayı değiştirdim ben . Biraz bekle eğer kabızlık hala devam eder ve tekrarlarsa mamayı değiştir .