Fatmaa benim başıma geldi. Önce sertlik oldu. Sonra kızardı ateş yaptı bende. Genel cerrahiye gittim ultrason çektiler. Süt birikmesi olmus damar genişlemiş. Süt peynşrleşmiş dedi. Antibiyotik verdi bol bol emzir dedi.bi de göz kremi verdi. Bu steril olduğu için iyi gelir dedi. Mutlaka yıka göğüslerini sürekli dedi.