Allah rızası için yardım edin ya. 10 gün sonra 3aylık olacağız hâlâ şu emme işini çözemedik.
Her emdiğinde 7 8 10 kere hava yutarmı bir bebek yutuyor. Midesine taş gibi oturuyor sonrada başlıyor kıvranmaya. Bende mi bir yanlışlık var diyorum tutuş pozisyonlarına bakıyorum netten uyguluyorum ama hâlâ aynı. Sütüm tazyikli geliyor onda da hava yutuyor göğüsüm yumuşakken de hava yutuyor dudaklarını dışa doğru kıvırıyorm tam kavrasın diye ama emerken cuk die bi ses çıkarıyor ağzından pırttırıyor ve bu seferde sancıdan durmuyor. Heleki gece emmelerimiz yokmu hava yutunca sabahlara kadar genleşiyor kıvranıyor. 2den önce uyumuyor geceleri gazını da çıkaramıyorm ki çıt sesine uyanan bir bebek. Ne yapacağımı inanın bilemiyorum artık. Ağladım ağlayacağım😭