Kutay09 Arkadaşlar merhaba, kaşık mamalar tavsiye ediliyor mu acaba? Bir bilgim olmadığı için soruyorum. Teşekkürler
Yagmurbusra Kutay09 ben hep verdim kızıma biberon için olanlarındanda verdim ama zararlı olsa satısını yapmazlar diye düşünüyorum
Yagmurbusra ertanhtc herobaby kuzum yine ben kullanalı baya oldu kızım 3 yasına girecek bırakalı da bayağı oldu yani onun pirinçli sütlü olanları vardı yanlış hatırlamıyorsam kullandım hep yanı siz yine bir danışın bence doktorunuza
senceumrumdam1 Milupa’nın kaşık mamasından kullanmayın arkadaşlar içinde gdo tespit edildi. Haberlerde çıktı
senceumrumdam1 AnneBali_ işte gdo tespit edildi canım ondan haberlerde duydum bende çocuğum benimde olmuştu öyle meğersem niye yemiyor derken gdo tespit edildiğini duydum birde en iyi kaşık mama diyorlardı he he
AnneBali_ senceumrumdam1 marka olunca iyi olmuyormuş demek ki ya bunlar daha bebek nasil böyle bi şey yaparlar aklim almıyor
senceumrumdam1 AnneBali_ bilmiyorum ki en sağlık bakanı harekete geçmişti toplattıyorlardı bilmiyorum ne oldu bak araştır istersen resmiyet üzerine bile dökmüşler imzalı bir sürü kağıt var