Merhaba sevgili anneler kızım iki yaşına girecek fakat sağ göğsümden emmeyi bayadir bıraktı soldan devam ediyor emmedigi gogsumude sagmadim zaten o gogsumden normalde de az geliyordu o yuzden sagmadim hiç emmeyince de öyle bıraktım soldan emiyor ama emmedigi sağ göğsümden bu şekilde bir sari hani ilk on süt renginde geldi herhalde biriktiği icinya da durduğu için mi olmuştur herhangi bir ağrı pis kokusu da yok hiç zaten muayene olmuştum kontrol amaçlı bişi çıkmamıştı göğsümde de zaten emziren annelerde olmazmis renk su sekilde 