Ballokumu Mom34743 direkt randevu alınıyor ama her yerde olmuyor bu bölüm. Üniversite hastanelerini araştırın isterseniz
snil LadyD Bizim testimiz 2buçuk aylıkken yapıldı, losyonlar sürüldükten sonra dağılmaması için 20 dk kucağımda yüzükoyun tuttum. Sonlara doğru malesef ağladı, alerjik reaksiyondan dolayı kaşıntı hissi oluyormuş
Sabanbugra08 LadyD hayır canım şüpheli çıktı ama belirtilerimiz kesin olunca diyete başladım 3 aydır diyetteyim kan da verdik biz onda çıkmadı ama küçük zaten kesin çıkmaz dedi doktor salı günü Ankara’ya Bülent bey var baya iyiymiş ona götüreceğim
Ballokumu Sabanbugra08 ben de düşünüyorum bülent beyi. Gittiğiniz zaman size mesaj atsam beni de bilgilendirseniz olur mu? Ankaraya gitmek kolay olmayacak çünkü 😞
Sabanbugra08 Ballokumu tabi ben neler dediğini söylerim size bende polisim bingölde görev yapıyorum burada malesef şartlar zor gideceğim bakalım baya külfetli olacak ama evladım için değer
Ballokumu Busra19 aç ya da tokluk fark etmiyor test için. Yüz üstü yatacağı için isterseniz yanınıza örtü alın ya da alt açma bezi. Ben direkt yatırdım içim hiç rahat etmedi
Beyzannannesi_61 LadyD merhaba 😊 aynen ben kucağımda bekletmiştim yüzükoyun yatırmıştım koluma ağlıyorlar ama yapacak bişey yok herşey onların sağlığı için 😇
Happydef LadyD yok canim acitan birsey degil kendimde yatırmıştım ordan biliyorum. Sadece korktuklari icin agliyorlar