Merhaba oğlumun güzel teyzeleri öncelikle yeni yılınız kutlu olsun inşallah umut ettiğiniz tüm güzellikler ayağınıza yol olur. Kardeşlerim şimdi benim şöyle bir sıkıntım var; kangurumuz var nuna marka. Kaliteli bir kanguru ama benim oğlum kanguruda uyumayı çok seviyor. Bu kanguruda uyuyunca içinden çıkarırken uyanıyor çünkü bir çok şey çözmem gerekiyor. Böyle evde kullanılabilecek, kolay açılan yada açılırken çok ses çıkarmayan, m şeklinde oturacağı kanguru önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler kucak dolusu sevgiler 🌸