BalOglum-45 Merhaba anneler. 17 aylık oğlumun sesi kısıldı çok şükür hastalık belirtisi yok ama sürekli bağırdığı için sanırım sesi çok kısık. Sizlerin de böyle bir şey başınıza geldi mi Ne yapabilirim sesinin gelmesi için?
Gmzdgs BalOglum-45 1 yasında kızım bazen sesi kalınlaşıyo diş çıkarırken olurmuş en fazla 2 gun sürüyo kısık değil ama belki oda diştendir
Gmzdgs BalOglum-45 benm kızımda kök diş çıkarıyo 1 haftadır 2 gun sesi kalınlaştı geçti hala patlamadı diş