Arsel Merhaba anneler, Bebegim 8 haftalik neredeyse. Ilk haftadan beri hem emiyor hem de mama veriyorum günde bikac kez. Su vermeli miyim?? Bazıları diyor ki mama icen bebek 6 aydan ufak da olsa biraz su verilmeli🤷♀️
Olric11 Arsel 2 aylık oğlum mama meme gidiyoruz mamadan sonra iki çay kaşığı veriyorum fazla değil doktorum söyledi
pelinsss Arsel bebeğim sadece mama içiyor 4,5 aylık oldu. Doktora sorduğumda verme zaten mamanın %70 i su dedi.
sulep Arsel evet verilmeli doktorumuz verilmes gerektigini söyledi mama böbrekleri cok yoruyormus anne sütünde yeterli su oldugu için gerekmiyo ama mamada gerekli. Siz mama meme bir gittiğiniz için onu doktorunuza sormalısınız
Deletedmom4 Arsel kızınada hiç vermesim 6 aya kadar sadece bir defa taş vardi ozaman çok az ver demişti oda hastalıktan dolayı yoksa onermiyordu
Arsel pelinsss evet netten baktım. Bu su konusunda iki gorus varmış. Kimi doktor su öneriyormus kimisi de mama zaten sulu diyormuş. Ne yapmak gerekir bilmiyorum
Shira2 Arsel sadece anne sütü verdigim icin bilemicem. ama mantikli düsünürsem, zaten mama su ile hazirlaniyor bence gerek olmamali. Ek gidalara gecilirken verilmeye baslanabilir diye biliyorum..
Prenses_annesi22 Arsel hayır cnm su verme bn doktoruma sordum gerek yok dedı gerek olsa zaten soylerdım dedı bnde mama vryorm. Su sadece kustu dıyelım agzındakı tortuları temızlesın dıye bur cay kasıgı verebılırsın dedı
Arsel Prenses_annesi22 bu da mantıklı. Her mmadan sonra bi cay kaşığı versek zararı olur mu ki acaba.. zaten gunde 2 kez , en fazla 3 kez mama veriyorum🙄
Prenses_annesi22 Arsel valla gerek yok dedıyse doktor bnce yoktur zaten mama suyla yapılıyor.Bn kustuktan sonra veryorm agzını temzlesın dıye
Cascas19 Arsel doğru canım sadece emse içirmemelisin ama çıkacak dişlerinin ve ağız içinin sağlığı açısından temizlenmesi için “mamadan sonra” 1 çay kaşığı verebilirsin.
Nuraykacar Arsel ben veriyorum doktorum anne sutunde gerek yok fakat mamada bi cay kaşığı da olsa vermemi soyledi