Aysem12 Ben sezeryan ile doğum yaptım. Ama dediğiniz gibi tutamıyorum. Geçenlerde de bir post açmıştım. Büyük abdestimi de tutamadığım oluyordu maalesef. Tamamen kasların genişlemesi ile ilgili. Pskolojinizi bozmayın, her gün düzenli kegel egzersizi yapın. Ben yapmaya başladım çok şükür faydasını gőrmeye başladım.