Kızlar sütümü sağıp buzluğa koymuştum. Biliyorsunuz 3 ay muhafaza ediliyor.Ogluma içireyim dedim çokta günü gelmeden.Ama biberonu imkansiz tutmuyor. Dis kaşıyici olarak kullanıyor. Ucunu sıkıp damlatiyorum ağzına onu yutuyor ama çekmiyor. Bunu yaşayan çözüm bulan var mı