Merveninmiskokulusu merhabaa öncelikle şöyle söyleyim benim kızım 6ay 22 günlük. Kolik bir bebekti Lina günün belli saatlerinde sancısı tutuyor aralıksız ağlama krizlerine giriyordu doktorumuz bunun tedavisi olmadığını ve sakinleştirme yöntemini bizim bulacağımızı söyledi .. belki ılık bir duş belki anne kucağı belki araba da belkide sallayarak sakinleştireceksiniz dedi bizde çoğumuzun yaptığı gibi çarşafla sallayarak sakinleştirebildiğimizi gördük ama her yerde de olmuyor . Çareyi hamak almakta bulduk ,ben çalıştığım için kızıma annem bakıyor uzunca bir süre o şekilde hamakta salladık .. ben Linayı aktivite olsun ve suyuda sevdiği için rahatlaması adına bir kaç kere spaya götürdüm çok iyi geldi gaz sancımız 4.5 aydan sonra bitti 🙏🏼 Geçen ay ki kontrolde doktorumuz hamağı artık bırakmamız gerektiğini söyledi zorlanma süremizin maximum 3gün olacağını söyledi öylede oldu ilk gün uykusu gelmişti artık omuzuma aldım ve pış pışlayarak 1.5 saat boyunca öyle uyutmaya çalıştım ağladı mızmızlandı kafayı kaldırdı direndi en son uyudu yerine koydum uykusu tabiki kısa sürdü sonra tekrar aynısını yaptım beşikten aldım pış pışladım bazen şşşşşşşşşşşşşşş bazen ninni söyleyerek yatırdım 2. Günün sonunda uykusu geldiğinde artık kucağıma aldığım gibi başını direk omuzuma koyup uyku moduna girmeye başladı şuan artık bu şekilde uyuyor ve en uzun uyuma süresi 10 dk sürüyor ..10 dk da uyuyor yerine koyuyorum ve o şekilde uyuyor 🤗🤗 biraz uzun oldu ama kusura bakmayın 🤗sorusu olan olursa seve seve cevaplarım 🥰