Merveninmiskokulusu Kızlar kızım 4 aylık 3 aydır hamakta uyuyor başka bir Türlü uyutamıyorum ama ben artık sıkıldım yoruldum daha doğrusu onda sallamaktan bu arada 1 saate yakın sallıyorum 🤦🏻♀️siz kaç aylıkken ve nasıl bıraktınız 🙄
Ata0905 Merveninmiskokulusu oğlum 11 aylık hala gün içinde hamakta sallanarak uyuyor ama ben çok uzun sallamiyorum Allah’tan 10 dk ya uyuyor.
Hasret51 Merveninmiskokulusu benimkide sadece elde sallamayla uyuyor diye eşim hamak yaptı tövbe alistiramadim 😔😔keske benimkide hamağa alşsa diyorum kollarım kopuyor resmen
defnemilam Merveninmiskokulusu 6 aylikken bi gecede hamagida kundak yapmayida birktim 1 agladi 2. ye besiginde uyudu tabi oncesinde ayagimda salliyorum biraz 🤭
Merveninmiskokulusu seymaaras Ya başka şekilde de uyumuyor benim kızım da gece gündüz istiyor orda uyumayı
Sumeyyebaglan Ya ben alışmasın diye sürekli farklı yerlerde yatırıyorum bazen hamak bazen beşik bazen koltuk bazen puset.. Umarım bende aynı sıkıntıyı yaşamam korktum şimdi🤦♀️
Merveninmiskokulusu Sumeyyebaglan Alışınca istiyorlar canım herkes ayakta sallamayı bırakmaya çalışır bende ona alışsın istiyorum 😂
Merveninmiskokulusu Ata0905 Keşke benim kızımda uyusa 10 dk hep uyuturum😅hamaktan alıp yatağa koyuyormusun
seymaaras Merveninmiskokulusu Evet. Alışkanlık işte. Bizim için nasıl zorsa alışkanlıklarımızdan vazgeçmek, onlar için de o kadar zor ve zahmetli🙄
Ata0905 Merveninmiskokulusu koyuyorum ama 15 dk da uyanıyor hamaktan almazsam en azından kipirdayinca sallıyorum uyanmiyor 1 saat uyuyor en azından . Uyku saatlerini takip edersen uykusu gelince yatırırsın belki daha kolay olur
Merveninmiskokulusu Hasret51 Bende hamaktan alıp yatağına koyamıyorum canım doğduğundan beri yatmadı yatağında ama senin ki de zor kucakda uyutmak
Sirius-10 Hasret51 bizimki de sadece elle sallamayla uyuyo aynen keşke hamakta uyusa diyoruz bizde çok şey denedim ama yok omuz kol boyun kalmadı artık sallamaktan
Hasret51 Merveninmiskokulusu kucakta değil ya keske kucak olsa 😂😂 kundakliyorum aynı hamak stili gibi sallıyorum iki kişi karşılıklı sallar ya ayni onun gibi kollarim duruyor yaa 😂😂
Merveninmiskokulusu Hasret51 nedir bu bebelerden çektiğimiz biz de her gece uykusuna çarşafla geçiyoruz😅
fatma3366 Hasret51 ayy bu durum çok kötü ben kızımda yaşadım sonra hamak aldim önce öyle salladım sallarken hamaga koydum devam ettim öyle alıştırdım dene istersen bu şekilde alıştı benim kız inşallah alışır yoksa kol kası yaparsın 🙂
Merveninmiskokulusu Ata0905 benim kızda aynı canım kıpırdanınca sallıyorum tekrar dalsın diye takip ediyorum etmez olurmuyum hiç ama derin uykuya dalamıyor
Hasret51 Merveninmiskokulusu benimkide ağlıyor agliyor harejet edemeyince oda ümidini kesiyo, yoksa emziği agzindan alip uykusunu bölüyor mecbur