busramerve dogrudur, elmada cok yogun fruktoz var, simdi geldi aklima. O bazi insanlarda demekki kabiza neden oluyor, ayni sütteki laktoz gibi. Sütte bazi insanlarda kabiz, bazilarinda ishal yapar (yani bagirsak calistirir). Elmaya alerji varsa, zaten hic vermeyin.