Bebegim_28 Aysedrmz ben varsak şifa hastanesindr kerim emrah yavuza gidiyordum kasım ayında doğum yaptım hiç bir sıkıntı yaşamadım 9 ay boyunca kendisine gittim
2bebeannesiii Aysedrmz Yıldızlar Medstar Hastanesi Murat Bulut 👍 instagramdan bakabilirsiniz çok başarılı çok güleryüzlü aradığınız bütün özellikleri taşıyan doktor diyebilirim .
Bebegim_28 Aysedrmz yani memnun kaldım güler yüzlü sakin bir doktor ve istediğim zaman msj atıyorum mutlaka geri döner
Bozkayasecil miniminnosannesi Ayşegül hanıma gittim bende çok iyi bir doktor tavsiye ederim , çok cana yakın ve ilgili , her merak ettiğini tek tek açıklıyor ve sakinleştiren bir yapısı var
Sedacablog Aysedrmz Muratpaşa Anadolu hastanesinde emine Arslan’a gittim ben normal doğum yaptım çok tecrübeli bi doktor 👌