Merhaba canım anneler. Kızım 17 günlük ve iki gündür uyku problemi yaşıyoruz dün saat 11 den gece dörde kadar uyumadı. Tam uyudu daldı diyorum kucakta bıraktığım an uyanıyor. Zaten saat 11 den öncede sırf uyanıyor diye 2 saat kucağımda uyuttum. Bundan öncesinde özellikle geceleri çok güzel dalıyordu ve uyandırmak için uğraşıyordum. Fakat bu son iki gündür tam dalamıyor. Uykusundan hep ağlayarak uyanıyor ve çok huzursuz oluyor sebebi ne olabilir?😞