O dönemde biz de yaşadık canım pes etmedim ısrarlar verdim önceki kadar bitirme hepsini ama zaten aynı zamanda emziriyordum da. Şimdi 3aylığız düzeldi. Aslında mamayı değiştircektim fakat elimde 3 kutu vardı o yüzden vermeye devam ettim. Ben hipp kullanıyorum bu arada