fero 2 ay 6 günlükken yatmıştık suan 5ay 2 günlük hastaneden çıktık 1 ay devam ettı hırıltısı ara arada öksürüğü havayı çok vermedim hastaneden çıktıktan sonra ara ara içine 5cc serum suyu katarak verdım 1 kerede tekrar acile götürdüm adrenalın verdıler hava olarak , çok sık hava vermek iyi değilmiş kendı kendıne nefes almakta zorlanırmıs sonra .Şuandada bıraz tıkanıklıgı basladı düşün dışarı bile çıkartamıyorum hemen hapşırmaya başlıyor ,Mevlüt bile yapmadım bağışıklıkları zaten güçlü degıl gelen geçen eller daha kötü olur diye