Nigra sizin adınıza çook sevındım, bebeğinizin geri dönmesi hem de biberon kullanımı varken çabalamanız pes etmemeniz sayesinde olmuş,sizi canı gönülden tebrik edıyorum.. ben bebeğimle arama biberon,emzık hiçbirşey sokmazken başıma geldi bu durum. İki meme emerken önce tek memeye düşme, emme sürelerinin kısalması derken şuanda 5-10 dakıka arası emip bırakıyor. Pes etmıyorum emdiği kadar emzirip kalanı enjektörle ağzına sıkıyorum. Belki de beslenme reddi yapıyor bılmıyorum. Parmağımı emerek besleme yönteminde çok aç olmasına rağmen 60 cc den sonrasını istemiyor.. açlıktan ağlıyor ama emmıyor parmağımı, ben de mecburen ağzına sıkıyorum oyalaya oyalaya. Öğünlerinde 5/10 dakıka emmesi bile benim için önemli birşey en azından tamamen terketmedi beni. Ilk üç hafta hergün ağladım, emzirmek benim şuanda tek dayanağımdı, beni mutlu eden tek şeydi, adeta onunla farklı bir bağ kurduğumu hissediyordum. Memede uyuması bile beni mutlu edıyordu. Bu durum başıma gelince yıkıldım.. bazen dayanamayıp biberon veresim geliyor kahroluyorum böyle, sonra kendıme hakim oluyorum. Beslemeler enjektörle çok zor 1saate yakın suruyor, yenıdoğan döneminde gibiyiz ama ne yapayım,yeter ki bana geri dönsün. İnşallah ben de sizin gibi şanslıyımdır,bebeğim bir an önce memeye döner😔