Bizimde ona bağlı sarılığımız vardı bebeğim 1.5-2ayda kendine gelemedi galiba kan gurubu uyuşmazlığından olan sarılık zor geçiyo bizimki baya zor geçti biraz sabırlı olmak lazım geçiyor eninde sonunda ben biberonla besledim emmedi mememde uyuyakaldı hep…