Arslanmerve Merhaba bebeğim 44 günlük aptamil kullanıyorum, sütüm yetmiyor ancak gaz yaptığını duydum. Hangi mamayı önerirsiniz?
Mervesb Arslanmerve sma kullandm bn birz. Iyiydi en bsta ama oda icergni fln degstrms herldeki. Kabiz, fln ypti bebegmi ama her bebekte bir olmyor tbi sze iyi gelr belki
Arslanmerve Mom14 evet bebeğim çok gazlı, yediğime çok dikkat ediyorum anne sütü de veriyorum ama neden olduğunu anlayamadım artık mamayı değiştireyim dedim
Symbol Gaz yapmayan? Mama yok bence ama biz hipp ile az da olsa rahat ettik diyebilirim doktor kontrolünde kullanıldı.
Arslanmerve Anti kolik biberon aldım, biogaia ve sab simplex kullanıyorum, sürekli sıcak tutuyorum, ama hala biberonla içerken karnına gazın dolma sesini duyuyorum. 3 aya biter diyorlar umarım biter:(((((
cocuktayaparimkariyerde Arslanmerve 45 gunluk bebegim var aptamil ile bebegim simsiyah kesiliyor idi gazdan SMA ya geçtim cik sukur bir nebze olsadw rahatladık cunku yenidogan dönemi gazlarımiz hala devam ediyor sormadan aldığım için aptamil alıp bin pişman olan bir anne olarak yazıyorum sevgiler
Arslanmerve cocuktayaparimkariyerde ben dr en iyisi odur diye aldım ama gaz konusunda değilmiş sanırım. Teşekkürler