Bisenk Ayla0606 ben bosch beyaz rengini kullanıyorum çok memnunum siyah hiç kullanışlı degil tavsiye etmem
Ayla0606 Bisenk siyah diye düşünmüştüm ama yorumlardan sonra ikileme düştüm bakalım hangisi ağır basacak🤭
Ayla0606 Kirpapatyasi1 sanırım beyaz eşya şans işi bir arkadaş yorum yapmış aynı modeli kullanıyor ama çok memnun
Ayla0606 mminess çok çekmişsiniz kumtelden baya dolmuşsunuz😂haklısınız önemli olan kalitesi o yüzden zaten sizlerden fikir almak istedim teşekkür ederim☺️ inşallah tez zamanda kurtulursunuz🤭
mminess Ayla0606 kesinlikle her yere şikayet açtım. Yetkili servise niye para vereyim ki ? Adam gibi yapsınlar üretsinler. Bu evden çıkmadan biraz zor. Tesekkurlwr 😊
Ayla0606 Analist yani öyle çok uçuk fiyatlı bişey düşünmüyorum zaten ama kalitesine çok dikkat etmeye çalışıyorum teşekkür ederim 🌸
Bittersever mirayyy20-20 marka için bişey diyemem ama kek kalıpları derin olduğu için ağır ve düşük derecede pismeli 180 derecede alt üst ayarda = 40 45 dk da pişirmenizi tavsiye ederim ilk 25 dk fırın kapağini açmayın