xrtalafx Elmiram43e gri kapanığınıda kullanıyorum 1 in 1 kıloluk karton kutuda olanıda var bır sorun yasamadım şükür
Pnrmus Yeni kutu bu bizde de kabizlik degilde uzun sure kaka yapmama sebebi oluyor onuda doktorumuz prebiyotik verdi kullaninca daha kisa surede 4 gunde 🙄yapmaya basladi. Simdide Allahtan ek gidaya gectikte yogurtla falan destekliyoruz.
Sabah_aksam_bebe Balyanaklikiz biz ikiye geçtik demekki değişmiş 1 lerde. Çünkü benim şuana kadar gördüklerim hep sarı kapaklı 🤣🤷🏻♀️