Kizlar meraba 10 gün sonra sezaryen olali 3 ay olacak nasipse. Ben ilk reglimi oldum ama cok düzensiz boyle olması normalmi dikislerim felan patlamamistir degillmi🤭10 gün önce oldum 3 gun sürdü 2 gün kesildite telrar olup bitmisti suan yine oldum normalmi düzensiz olmasi