123456789--- bu doktoruna ve kişiden kişiye göre değişiyor bence benim kuzenim ilk doğumunda çok zor geçti ağrıları 15 20 gün sürdü hemen arkasına da hamile kaldı 1 yaşındayken oğlu 2. Doğumunu başka hastane de yaptı herkes o zaman sen 1 2 ayda anca kalkarsın 2. Daha zor falsn dediler ama kız 2 gün hastanede kaldı çıktı eve geldiği gün gittim yardim etmek için bir gittim ki sanki o doğurmamış ben doğurmuşum( çok yürümüştüm çocuk kucağımda ) eve girdim kendimi koltuğa attım bizim ki oo evde almış kucağına çocuğu açmış müzik piş pişliyor sen doğurdun da ağrısı bana mı geçti kız dedim valla 2. Daha zor dediler ama sanki ben doğurmadım doktoru da muazzam dikiş attım bak hastaneden çıkınca doğurmamış gibi gitçen evine demiş dediği gibi oldu ilk gün ağrım vardı 2. Gün hafifledi bugün hiç bir şeyim yok dedi maşallah allah nize de öyle nasip etsin 🤲 benimde 1. Çok zordu