Ruyabelis maşAllah hep iyi olsunlar çok zor bir durum bizim de yüksek çıktı araştırılacak çok korkuyorum bize dua edermisiniz 🤲🏻 daha 35 günlük yavrum okuyorum burdan yorumları çok korkup üzülüyorum Allah kimselerin başına vermesin sizi de çok iyi anlıyorum neler yaşayabildiklerinizi nakli kimden almıştı peki acaba ,kakası ne renkti acaba kaka yapmakta zorlanıyor mu acaba böyle çocuklar