1kralice benim kızım 3 aylık 24 saatin toplam 4 saati uyuyor🙄🤣🤣
Yasanixxx aynı durum bizdede var gündüz uyuyoruz gece nöbetteyiz 😔
Sycl bu mevsimde de nasil oluyo ben cok tedirginim canim
1kralice eviniz sıcaksa endişe etmeyin bence 😊 su rahatlatıyor gerçekten bebekleri
1kralice 1 haftalık gündüz uyuyor gece uyumuyor😒