Cnprtk Bir kaç aydır yanağında yağ bezesi var 13,5 aylığız ama bekliyorum geçmiyo doktorada götüremem bu durumlarda. Böle bişi yaşayan var mı ? Sonra kendi kendine geçer mi acaba
Sum87 Cnprtk beklemissiniz geçmemiş bence götürmelisiniz ya da resmini çekip doktorunuza göstermelisiniz
Sumeyyebaglan Bizde doğduğu günden beridir vardı 2 aylıkken kendiliğinden geçti farketmedim bile ne zaman gitmiş