aslinaa Kızım ayın 14üne 4 aylık olacak 2 ay aşısı 3 tane yapılıyor biliyosunuz bugün gördüm aşı yapılan yeri biraz morarmış ve beze gibi bisey olmuş bu kötü bisey mi her bebekte olan bisey mi korkuyorum yardımcı olurmusunuz
Canpolat58 aslinaa canım normal bişey bu benimde 6 ay aşımızda öyle olmuştu. Bi bezin arasına buz koyup üzerine hafif hafif sür iyi gelecektir