Aselhafsa61 Leyhakk prima pamprrs aldim hic memnun kalmadım ama molfix de dr memnun kalmadım ama molfix purosoft cok iyi
Susam06 Leyhakk prima premium care cok memnun kaldım ona devam ediyorum bi ara sleepy kullanayım dedim 1 kere aldım dediğiniz gibi hep sızdırma yaptı birdaha kullanmadım .
Mutlupapatya Leyhakk prima veya canbebe ben ikisindende memnunum sızdırma veya pişik gibi bir problemle karşılaşmadım
Enesaffan Molfix memnun kalmadım çok pişip yaptı sleepy guzel ama ben bim in bezini kullanıyorum ne pişip ne sızdırma 👍🏻
Hibou Leyhakk kızım doğdu 1 paket 1 no kullandım sonra hemen 2ye geçtim ve ben hep bir büyük alıyorum 2 alabilirsiniz bence. Emin değilseniz bir küçük pakette 1 alın ona gore bakarsınız. Ben hiç stok yapmadım mesela
Tugbadur Leyhakk ben prima care kullanıyorum. 3.5 aylık kızım hiç sızdırma yapmadı bugüne kadar. Üzerinde kaç kg arası kullanılacağı yazıyor zaten. Mesela kızım. 7 kilo premium care 3 numara kullanıyoruz. Üzerinde de 6 ile 10 kilo arası yazıyor.
KubEsUm Leyhakk merhaba 🙋🏻♀️ Kızım 4aylık ve bim in beZini kullanıyorum çokta memnunum bu konuda kendini çok gelişyirmişler. Denemeni isterim zaten hesaplıda. Bir bak derim kuzum
Gnlakyz08 Leyhakk pamper olanını kullanıyoruz aktif yani gece 12 de takıyorum sabah 9 A kadar dayanıyor kızım gece kalkmıyor çünkü benim için iyi bir bez
Asell2608 Leyhakk ben sadece 4 numarasını kullandım kullanıyorum yani hala küçükte değil kalıpları bence bebeğiniz iri bebek mi kaç kilo ona göre değerlendir zaten bu ayda hızlı gelişiyolar ya o yüzden 2 numara al istersen